Femelle.no | Våre bloggere | Blogge hos oss? | Ukens konkurranse | Få nyhetsbrev

VESTLIA RESORT

DRESSED DOWN SMOKING BLAZER

ITS ALL IN THE DETAILS

Arkiv for kategorien 'Personal'

Arbeidspåske

Da var påsken her, men i år blir det ingen ferietur på oss. Vi er nemlig godt i gang med innvendig riving av huset vi har kjøpt, så her blir det fullt kjør med oppussing. Det er rart hvordan ting blir når man plutselig har blitt huseier og man trodde man hadde mye å gjøre før 🙄

Det er ingen tvil om at det er mange valg som skal taes og mye som skal gjøres, men heldigvis koser vi oss med dette prosjektet.

Første glass champagne er tatt og om ikke lenge står drømmehuset vårt klart.

Eller om noen måneder med blod, slit og mye jobbing står det klart og da skal det bli så utrolig deilig å flytte inn i eget hjem!

VESTLIA RESORT

MOUNTAIN AIR, HOTEL BEDS,  SKIING IN POWDER, SPA,  WINE, COMFY CLOTHES, GREAT FOOD, REST & TOTAL RELAXATION.

Da har vi akkurat kommet hjem fra en helt fantastisk tur på Vestlia Resort, Geilo. Vi sjekket inn i denne lune flotte leiligheten på fredag, så her har vi slappet av og kost oss hele helgen.

For dere som ikke vet, så er Vestlia Resort et fantastisk hotell som ligger midt i mellom slalåmbakkene på Geilo. Hotellet byr på en lun og avslappende atmosvære, god mat og ikke minst mange flotte aktivitetsmuligheter.

Hotellet har blant annet et nydelig SPA ( som vi benyttet flittig ), bowling, badeland, treningssenter og et lekeland.

Slalombakken ligger også rett utenfor, så på lørdag tilbragte vi dagen vår der. Vi var veldig heldig med føret og været, så vi fikk en fin start på skisesongen.

AFTER THE SLOPES & BACK AGAIN AT THE HOTEL

Når vi kom tilbake til hotellet igjen tok vi oss noen glass rødvin på terrassen, før vi gikk ned i spaet og senket skuldrene der.

Senere gjorde vi oss klare for en tre – retters middag i restauranten og avsluttet dagen med det.

What not to love about hotel food.

I wish i could wake up here every sunday, spend my entire morning in bed, drink coffee, get served breakfast & just exist in this heaven of luxury.

Jeg er nesten sikker på at jeg spiste et halvt brød til frokost .. Jeg aner ikke hva slags brød det var, men jeg har aldri smakt bedre. Neste gang vi er der oppe, må jeg nesten spørre.

Så denne helgen har jeg  fått en god dose av den deilige fjellfølelsen og Norsk vinter.

Det har vært deilig å være gjest på Vestlia Resort, og kan garantere at dere vil kose dere der.

#uponthemountains #roaringfire #comfy #atmosphere #winter #warmth

Nå er det tilbake til hverdagen.

Vi skrives senere!

Current location : GEILO

God kveld fra Vestlia Resort.

We are finally up on the mountains

Endelig fremme på Vestlia Resort og sjekket inn i den nydeligste leiligheten. Det tok oss 4 timer og kjøre oppover, men været og utsikten fra bilvinduet har vært helt nydelig. Norge er virkelig vakkert når solen skinner, så bare bilturen i seg selv har vært en opplevelse i dag.

Nå skal vi krype under deilige hotelldyner etter noen glass vin og middag.